Antwoord op onze veelgestelde vragen

Ik ben ziek, krijg ik mijn geld terug?

Helaas kunnen wij in de week, of op de dag van de Amusetour geen refund geven. Tot 7 dagen voor aanvang van de Amusetour is dit mogelijk. Je kunt jouw kaart via  Ticketswap proberen te verkopen of natuurlijk in uw eigen netwerk aanbieden.

LET OP: wij raden het af om via Facebook kaarten door te verkopen. Doe dit veilig via ons Ticketswap account.

 

Het regent, gaat de tour door?

Ja, alle deelnemende restaurants bieden binnen een plek in hun restaurant aan voor de Amusetour.

 

Ik heb coronaklachten, krijg ik mijn geld terug?

Nee, je kunt de Amusetour tickets via Ticketswap proberen te verkopen.

 

Wanneer ontvang ik meer informatie na aankoop van een ticket?

De vrijdag vóór de tour wordt een informatie e-mail gestuurd met hierin de laatste updates, de startlocatie van de tour en de groepssamenstelling.

 

Ik heb een allergie, waar kan ik dit doorgeven?

Bij aankoop van de tickets kan een allergie aangegeven worden bij de dieetwensen. Indien jullie dit tijdens het aanschaffen van de tickets niet hebben gedaan, is het mogelijk om tot uiterlijk donderdag 17:00 uur voor de tour een allergie door te geven via info@amusetour.nl.

 

Hoe kan ik een cadeaubon bestellen?

Een cadeaubon is een ideaal cadeau als een verjaardagsgeschenk of om te geven tijdens de feestdagen. Neem contact met ons op via info@amusetour.nl voor de aankoop van een cadeaukaart.

 

Ik heb een cadeaubon, hoe gebruik ik deze?

Een cadeaubon ingewisseld worden door de code in te typen bij het betaalscherm, indien het niet werkt kunt u ons een e-mail te sturen via info@amusetour.nl.

 

Ik heb nog een tegoedbon, hoe gebruik ik deze?

Een tegoedbon kan ingewisseld worden door de code in te typen bij het betaalscherm, indien het niet werkt kunt u ons een e-mail te sturen via info@amusetour.nl.

 

Wie is mijn contactpersoon op de dag van de amusetour?

De vrijdag voor de tour wordt een informatie e-mail gestuurd met hierin de laatste updates, hiermee ook de contactgegevens van de betreffende contactpersoon. Elke tour is er een contactpersoon aanwezig als aanspreekpunt voor vragen en ondersteuning op de dag zelf. Indien er vóór de tour nog vragen zijn is onze Accountmanager Sebas mailen op sebas@amusetour.nl

 

Kan ik samen met vrienden lopen?

Zeker! Tijdens de aankoop van een kaart kunt u de voorkeur van groepssamenstelling doorgeven. Indien u dit vergeten bent kunt u na aankoop van de kaarten kunt een e-mail sturen naar info@amusetour.nl met hierin uw eigen gegevens en die van uw vrienden. Wij zullen ervoor zorgen dat jullie de tour gezamenlijk kunnen lopen en ingedeeld worden bij dezelfde startlocatie.

 

Heeft u nog onbeantwoorde vragen? Stuur ons een bericht via info@amusetour.nl.

Terug